Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.
............................................................................................................ 1049
Klątwa i błogosławieństwo symetrii .......................................................................................... 1050
Diabeł tkwi w szczegółach ........................................................................................................ 1050
Modyfikatory Skin ........................................................................................................................... 1051
Zrozumienie procesu skinningu ................................................................................................. 1051
Wiązanie siatki z systemem kości ............................................................................................. 1051
Korzystanie z modyfikatorów Skin Wrap ................................................................................. 1064
Ćwiczenie: Spacerująca butelka ................................................................................................ 1064
Korzystanie z modyfikacji Skin Morph ..................................................................................... 1065
Ćwiczenie: Napinanie mięśni ramienia ..................................................................................... 1066
Tworzenie zbiorów postaci .............................................................................................................. 1067
Zapisywanie i ładowanie postaci ............................................................................................... 1068
Niszczenie zbiorów postaci ....................................................................................................... 1068
Praca ze zbiorami postaci ................................................................................................................. 1069
Definiowanie przynależności do postaci ................................................................................... 1069
Blokowanie i odblokowywanie zbiorów postaci ....................................................................... 1069
Ustawienie pozy ........................................................................................................................ 1069
Ćwiczenie: Tworzenie żaby ....................................................................................................... 1070
Zapisywanie i wstawianie animacji postaci ............................................................................... 1072
Podsumowanie ................................................................................................................................. 1073
Rozdział 40. Przenoszenie animacji postaci ................................................ 1075
Ładowanie sekwencji animacji ........................................................................................................ 1075
Ładowanie plików animacji XML ............................................................................................. 1076
Mapowanie animowanych obiektów ......................................................................................... 1077
Korzystanie z okna Map Animation .......................................................................................... 1077
Przenoszenie animacji ............................................................................................................... 1078
Podsumowanie ................................................................................................................................. 1078
Rozdział 41. Kontrola nad tłumem postaci Biped ....................................... 1079
Tworzenie tłumu .............................................................................................................................. 1079
Korzystanie z obiektów Crowd i Delegate ................................................................................ 1079
Rozpraszanie delegatów ............................................................................................................ 1080
Ustalanie parametrów delegatów ............................................................................................... 1080
Przypisywanie zachowań ........................................................................................................... 1081
Przeliczanie symulacji ............................................................................................................... 1082
Ćwiczenie: Nawigacja poprzez szyk kostek .............................................................................. 1082
Tworzenie tłumu postaci Biped ....................................................................................................... 1083
Łączenie delegatów z obiektami ................................................................................................ 1083
Łączenie delegatów z obiektami Biped ..................................................................................... 1084
Podsumowanie ................................................................................................................................. 1085
Spis treści
31
Część VIII Animacja zjawisk fizycznych ..................................... 1087
Rozdział 42. Wykorzystanie pól sił ............................................................... 1089
Tworzenie pól sił i przyłączanie do nich obiektów ......................................................................... 1089
Tworzenie pola sił ..................................................................................................................... 1090
Przyłączanie obiektu do pola sił ................................................................................................ 1090