Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.
„Ponad 460 milionów palet jest produkowanych co roku w naszym kraju.” -
mówi Don Crissey, inżynier z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w
recyclingu wszystkiego, od rządowych nadwyżek farby, po oceaniczne
kontenery ładunkowe. Crissey dodaje, że 53% z tych palet jest użytych tylko
raz i są one od razu wyrzucane.
„Ludzie nie zdają sobie sprawy, że połowa drogiej wycinki wysokiej jakości
drewna służy właśnie produkcji tych palet.” - wyjaśnia Crissey. „To znaczy,
że jest w nich dobre, drogie drewno – drewno, które możesz wykorzystać,
aby zrobić piękne meble.”
Według Dona i jego żony Peggy, byłych specjalistów od organizacji wystaw
w sklepach obuwniczych, pojedyncza paleta może zmieścić się w bagażniku
większości samochodów i każda paleta może być użyta w jednym z ponad
stu prostych, zabawnych i praktycznych projektów domowych typu „zrób to
sam”.
„Spędziliśmy trzy lata gromadząc palety i używając ich drewna.” - mówi
Don Crissey. „Zrobiłem wszystko, co opisaliśmy w książce, od ławek, przez
łóżka, aż do szafek nocnych”. Na naszym trawniku są doniczki, ścieżki
i krzesła, i nikt nigdy nie zauważa, że są one zrobione z palet!”
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 16
Dr Joe Vitale
„Poza przyjemnością płynącą z robienia tych projektów,” - dodaje Peggy
Crissey - ”wspaniale czuję się ze świadomością, że jestem przyjazna
planecie.”
Aby otrzymać darmową próbkę porad odnośnie robienia jednego projektu z
palety, wyślij zaadresowaną zwrotnie kopertę ze znaczkiem do Dona i Peggy
Crissey - Applecart Press, PO Box 612, Silsbee, TX 77656.
Aby zamówić nową książkę „Zabawne projekty z drewnianych palet”
napisaną przez Dona i Peggy Crissey, wyślij czek albo przekaz pocztowy na
kwotę 14,95 dol. (z przesyłką) na adres: Applecart Press, PO Box 612,
Silsbee, TX 77656.
-- KONIEC --
Sekretna wskazówka
Zauważ, że w informacji prasowej wspomniałem, że ludzie mogą uzyskać
darmowe wiadomości. W taki sposób tworzę tak zwaną bezpośrednią
reakcję.
Ty skupisz się na kierowaniu ludzi na swoją stronę internetową. Możesz
napisać w swojej informacji, że więcej wiadomości znajdą na Twojej stronie
internetowej. To jest ekwiwalentem tego wysyłania zapytania o więcej
informacji.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 17
Dr Joe Vitale
Inny przykład
Innym razem, autorka książki o nadużyciach prawników zadzwoniła do
mnie, by o niej porozmawiać. Spodobała mi się (i ona, i książka), ale
musiałem poszukać sposobu, by wytworzyć historię, do której dołączyłbym
książkę. Po kilku dniach, wymyśliłem następujący nagłówek:
Żona, matka, bizneswoman
Pozywa swojego prawnika – i wygrywa!
Zdradza sekrety chronienia się przed nadużyciami prawników w swojej
nowej książce
Lubię ten nagłówek, bo streszcza całą informację prasową w zaledwie kilku
linijkach. „Żona, matka, bizneswoman” sugeruje, że to nie zwykła sytuacja,
ta kobieta nie jest tylko gospodynią domową, a ma kilka ról życiowych.
„Pozywa swojego prawnika” - to przykuwa uwagę. „i wygrywa!” - to właśnie
pointa.
Mój podtytuł, albo nagłówek pod nagłówkiem, jest próbą zbudowania
jeszcze większego entuzjazmu czytelnika, który będzie czytał tę informację.
Moim następnym wyzwaniem było wymyślenie wspaniałej pierwszej linijki.
Przeczytałem stos materiałów przesłanych mi przez autorkę i wymyśliłem
linijkę, obok której trudno przejść obojętnie. Napisałem:
„Janice Tucker Hedlund zastanawia się, dlaczego sądy są zamykane na noc
i prawnicy muszą iść do domu.”
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale