Strona startowa Ludzie pragnÄ… czasami siÄ™ rozstawać, żeby móc tÄ™sknić, czekać i cieszyć siÄ™ z powrotem.podrÄ™czniku PHP znajdziemy, że nie można wykorzystać opcji konfiguracji --with-java, jeżeli posiadasz PHP statycznie wÅ‚Ä…czone w Apache...The questions which proved easiest in this part were 17, 19, 21 and 30 Part 3 ‘Key’ Word Transformations In 31, a number of candidates changed the prompt word...Tak rozumiana religia praktycznie nie interesuje siÄ™ osobÄ… Boga: „religijne podrÄ™czniki przepisujÄ… stosowanie pewnych reguÅ‚ życia , które okreÅ›lajÄ… dla nas...209XXXIBaltasar Gracian, wytrawny znawca czasu historycznego, formuÅ‚uje w Wyroczni podrÄ™cznej niezwykle przenikliwÄ… uwagÄ™:„Nasze czyny, myÅ›l...for /2 those who trust in me through their teaching;17:21 that they may all be one, even as Thou art in me, OFather, and I am in Thee; that they also may be in us; that...W zwi¹zku z tym nie traci na aktualnoœci sugestia skierowana do wyk³adowców etyki, którzy chcieliby siê pos³u¿yæ tym podrêcznikiem w pracy dydaktycznej...1140 2 17 11 -2...:177 b283 mov dl,83:179 fd std:17a 5a pop dx:17b c63bba mov [bp+di],ba:17e 040a add al,0a:180 53 push bx:181 0e push cs:182 50 push...Nauczyciel-wychowawca - podmiot wychowaniaKim jest? Kim być może? Kim być powinien nauczyciel-wychowawca jako podmiot wychowania i jednoczeÅ›nie...action or event...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.


Tworzenie efektów rollover ...........................................................................................389
Rozpoczynamy pracÄ™..........................................................................................................391
Tworzenie stanów ..............................................................................................................391
Pytania na podsumowanie .................................................................................................. 411
Odpowiedzi ........................................................................................................................ 411
Rozdział 18.
Animacja obrazów GIF .................................................................................................... 413
Tworzenie animacji za pomocÄ… programu Adobe ImageReady ........................................... 414
Rozpoczynamy pracÄ™..........................................................................................................415
Tworzenie animacji poprzez ukrywanie i wyświetlanie warstw ............................................417
Tworzenie animacji poprzez zmianę krycia i położenia warstw ...........................................426
Tworzenie animacji przy użyciu masek wektorowych.........................................................434
Tworzenie animacji z wykorzystaniem masek warstw ........................................................438
Pytania na podsumowanie ................................................................................................. 441
Odpowiedzi ....................................................................................................................... 441
Rozdział 19.
Definiowanie ustawień monitora do zarządzania kolorem ........................................ 443
Rozpoczynamy pracÄ™.........................................................................................................444
Zarządzanie kolorem: opis ogólny ......................................................................................444
Kalibrowanie i profilowanie monitora................................................................................. 447
Regulacja monitora w systemie Mac OS ............................................................................. 447
Regulacja monitora w systemie Windows.......................................................................... 448
Zapisywanie profilu monitora.............................................................................................453
Pytania na podsumowanie .................................................................................................454
Odpowiedzi .......................................................................................................................454
Rozdział 20.
Jak uzyskać zgodność kolorów na ekranie i na wydruku..............................................455
Reprodukcja kolorów .........................................................................................................456
Rozpoczynamy pracÄ™.........................................................................................................458
Definiowanie ustawień zarządzania kolorem......................................................................458
Korekta obrazu..................................................................................................................459
Identyfikacja kolorów spoza gamy..................................................................................... 461
Korekcja obrazu i wydruk próbny.......................................................................................462
Zapisywanie obrazu w postaci wyciągów barwnych...........................................................463
Wybór opcji drukowania....................................................................................................464
Drukowanie.......................................................................................................................466
Pytania na podsumowanie .................................................................................................469
Odpowiedzi .......................................................................................................................469
Dodatek A
Korzystanie z Version Cue .............................................................................................. 471
Skorowidz ....................................................................................................................... 477
5
Podstawy pracy na warstwach
W obydwu programach, zarówno w Photoshopie,
jak i w ImageReady, mamy możliwość izolowania
pewnych fragmentów obrazu na warstwach. Każda
warstwa może być edytowana jako odrębny obrazek,
co daje nieograniczone możliwości komponowania
i korygowania projektów. Kompozycje, w których
użytkownik może zapisać połączenie odmiennych
ustawień kilku warstw, dają możliwość przyjrzenia
się różnym wersjom projektu.
112
ADOBE PHOTOSHOP CS/CS PL
Oficjalny podręcznik
W tym rozdziale opisano jak:
• rozmieszczać obiekty na warstwach,
• tworzyć nowe warstwy,
• wyświetlać warstwy i ukrywać je,
• wybierać warstwy,
• usuwać obiekty z warstwy,
• zmienić kolejność warstw w celu zmiany porządku obiektów w obrazie,
• stosować tryby mieszania kolorów warstw,
• spinać warstwy, tak by można było pracować na kilku jednocześnie,
• dodać do warstwy wypełnienie gradientowe,
• dodać do warstwy tekst i zastosować efekty specjalne,
• zapisać spłaszczoną kopię obrazka,
• tworzyć kompozycje z warstw o różnych stanach widoczności, różnej pozycji i efektach,
• kopiować, uaktualniać i wyświetlać kompozycje z warstw.