Strona startowa Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.Do obszaru zarządzania wiedzą należą też problemy ochrony własności wiadomo- ści (Yan Xianglin, Zhang Yaxi 2000: 143–148) lub (szerzej) problemy...<input type="submit" name="Submit" value="Submit"> </form> </body> </html> Rozdział 4 – Operacje na...ochrony krajobrazu – te powstałe na obszarach wrzosowisk (Szkocja) czy Lake Powell National Golf Course w stanie Arizona chronią cenny krajobraz przed...Wołodyjowski z panem Longinem już zasiedli, rzekł: – Bo waćpan, panie Podbipięta, nie wiesz największej i szczęśliwej nowiny, żeśmy z panem... WPROWADŹ KLUCZ Patrząc na pulsujące słowa, zrozumiała cały plan – wirus, klucz, pierścień, pomysł szantażu...– Chcąc wygodzić i przyjaciołom moim, i wam, i temu tu oto wysłańcowi cesarza turec- kiego Jego Mości, kazałem oszacować brylant panom rajcom...– Czyż nie mówiłam przed chwilą, że masz być moim bohaterem? Nie widział jej twarzy, ale czuł dobrze, że żartuje, rzekł więc jeszcze poważniej...–1 0 +1 dB Max Gain (1023)2 32 33 34 dB BLACK LEVEL CLAMP Clamp Level (Selected through Serial Interface...Wstał znowu, przewrócił parę gratów na stole i klepiąc dobrotliwie po ramieniu gospodarza, mówił: – Pewnie o kobietach rozprawialiście, co? Oj!...– A czymże właściwie jest świat zewnętrzny? Ponieważ doświadczamy go jedynie poprzez nasze zmysły, nigdy nie widzimy go praktycznie w czystej formie,...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.

Z wykształcenia jest kierowcą – mechanikiem. Mało rozgarnięty, mający ogromne kłopoty z wypowiadaniem własnych
myśli, ubrany zawsze w ten sam, niegustowny, turecki sweter stał się
sławny po publikacji w serwisie YouTube jego przemówienia w Studiu Wyborczym TV Jard.
Przemówienie to stało się na tyle popularne (jego spot wyborczy
zamieszczony w portalu YouTube przez cztery pierwsze doby obejrzano około 2,3 mln razy), że jego fragmenty pokazał główny
serwis informacyjny telewizji TVN – Fakty oraz program Szkło
kontaktowe. Przemówienie było także przedmiotem dyskusji w programie radiowym Dyskusja publicystów w " Poranku  Radia
TOK FM" (komentowali m.in. Tomasz Lis i Jacek Żakowski) oraz
"Blog FM".
Fenomen Krzysztofa Kononowicza komentowały również największe
portale internetowe: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, sam Kononowicz był gościem prowadzonego przez Piotra Najsztuba i Jacka
Żakowskiego programu Tok2Szok 14.
14 Por. Wikipedia – wolna encyklopedia,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Kononowicz, 23.11.2006.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 27
Wojciech Gustowski
Ta niesamowita wręcz popularność prostego człowieka
z Białegostoku powstała w zaledwie dwa tygodnie, a spowodował ją
marketing wirusowy zapoczątkowany w serwisie społecznościowym
YouTube. Po 14 dniach od zamieszczenia filmiku wyborczego na
stronie serwisu spot oglądany był 3 864 397 (trzy miliony osiemset
sześćdziesiąt cztery tysiące trzysta dziewięćdziesiąt siedem razy) –
patrz ilustracja nr 3.
Kononowicz stał się tak popularny, że Piotr Najsztub i Jacek
Żakowski postanowili sprawdzić siłę jego wizerunku, a pośrednio –
siłę Internetu. W programie, do którego zaprosili Kononowicza –
Tok2Szok, poprosili niedoszłego prezydenta Białegostoku, aby
sprezentował im swoją ulubioną wodę toaletową marki Wars, którą
w czasie trwania programu wystawili do sprzedania w serwisie
aukcyjnym Allegro. Woda brzozowa warta 7 zł została kupiona za
ponad 4 tysiące złotych, a obecnie wpisując w polu wyszukiwarki
Allegro hasło „Kononowicz”, otrzymujemy 752 przedmioty do
kupienia, między innymi tureckie swetry á la Kononowicz, wodę
brzozową Wars, domenę www.krzysztofkononowicz.pl i masę innych rzeczy – patrz ilustracja nr 4.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 28
Wojciech Gustowski
Ilustracja nr 3. Spot wyborczy Krzysztofa Kononowicza.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 29
Wojciech Gustowski
Ilustracja nr 4. Popularność Kononowicza w serwisie Allegro.
Natomiast wpisując w Google frazę „Krzysztof Kononowicz”
otrzymujemy wynik 365000 stron – patrz ilustracja nr 5.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 30
Wojciech Gustowski
Ilustracja nr 5. Liczba wyszukanych haseł odnośnie zapytania
Krzysztof Kononowicz w wyszukiwarce Google.
Przykład Kononowicza stanowi o sile i skuteczności, jaką może
odznaczać się profesjonalnie i pomysłowo przygotowania kampania
marketingowa lub PR-owska z wykorzystaniem serwisów
łebdwazerowych. Analizując przypadek Krzysztofa Kononowicza
trzeba mieć na względzie fakt, że jedyne, co zostało zrobione przy tak
ogromnym efekcie, jaki został osiągnięty, to zamieszczenie filmu
z jego udziałem na stronie www.YouTube.com. Łatwo więc sobie wyobrazić, jaki zasięg i skuteczność mogą mieć kampanie
przygotowywane przez specjalistów z branży e-PR i e-
marketingowej.
3 Wykorzystanie serwisu GoldenLine przez bank
internetowy mBank
GoldenLine to pierwsza w Polsce internetowa społeczność ludzi
zainteresowanych rozwojem kariery i życia zawodowego. GoldenLine
dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań umożliwia skuteczne
poszukiwanie pracy i pracowników, zawieranie kontaktów,
komunikowanie się oraz zaistnienie w swojej branży15.
15 Szerzej o tym w: http://www.goldenline.pl/about.php.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 31
Wojciech Gustowski
Serwis umożliwia tworzenie przez użytkowników własnych grup
skupionych wokół konkretnego tematu. Mbank postanowił to
wykorzystać, zakładając grupę o nazwie Mbank – maksimum
korzyści i wygoda, zapraszając jednocześnie do dyskusji o liderze
bankowości elektronicznej. Takie posunięcie nie tylko dało bankowi
darmową reklamę na stronie głównej serwisu GoldenLine (loga
wszystkich nowopowstałych grup są prezentowane w ten sposób), ale
również możliwość darmowej reklamy w kategorii grupy, gdzie przy
każdej nowej odsłonie losowane i wyświetlane są loga 3-ech grup
wraz z ich krótkim opisem. Co więcej grupa stworzona przez Mbank
może stać się małą społecznością w ramach dużego serwisu
społecznościowego GoldenLine. Daje to korzyści w postaci tego, że
grupa, chociaż założona i prowadzona przez pracownika Mbanku jest
całkowicie darmowa, wykorzystuje rozwiązania i serwery
GoldenLine.
Dodatkowym atutem jest to, że taki projekt wpisuje się bardzo
dobrze w ramy wizerunkowe banku internetowego – nowoczesnego,
idącego z duchem czasu, otwartego na potrzeby swoich klientów.
Fakt, że Mbank trafił na dość nowy i atrakcyjny serwis
łebdwazerowy i próbuje poprzez jego wykorzystanie zaistnieć
w świadomości swoich obecnych, jak również potencjalnych
klientów, na pewno zostanie przez konsumentów zauważone
i docenione.
4 Serwis iThink i możliwości jego wykorzystania
Serwis iThink, o którym była mowa już wcześniej może być