Strona startowa Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.Gdy zakoDczyB si sezon oratoryjny 1750, w ramach ktrego prawykonana zostaBa Teodora, Handel po raz ostatni wyprawiB si do Rzeszy, ktrej granice przekroczyB akurat w dniu [mierci Bacha (niewiele wcze[niej i jego |ycie znalazBo si podobno w niebezpieczeDstwie -w zwizku z wypadkiem powozu, ktrym podr|owaB przez Holandi)Taktyka na starcie w 3 krokachTaktyka na starcie w 3 krokach2010 paź 30 przez: admin, kategoria: Porady, Regaty tagi:Regaty, start, taktyka regatowaJak...Zawarcia wzorcowej umowy zrzeszania zatwierdzonej przez KNF oraz posiadania w dniu zawarcia umowy co najmniej jednej akcji banku zrzeszającego lub jej...Aby na etapie projektowania zapewnić wyświetlenie obrazków identyfikowanych przez ścieżki względne, należy dodać do ścieżki # # w opcjach projektu katalog, w...– A obrona?– Obrona to nie cel, to tylko przejściowa forma działań, wymuszona przez przeciwnika...To było piękne, wspaniałe - szczytowy moment w życiu każdego artylerzysty, moment, który przeżywał wciąż od nowa w marzeniach, na jawie i we śnie, przez resztę...Korzyci natury zdrowotnej i pedagogicznej wynikajce z powikszenia godzin zaj WF i sportu oraz intensyfikacji tych zaj, gwnie przez prowadzenie ich na wieym...Drugi, Franciszek Czarnecki, czeœnik i pose³ wo³yñski na sejmie w roku 1746, zatamowa³ activitatem izbie poselskiej przez dwa dni, ¿e Wielkopolanie podali projekt...Ale Kaśka nie chce tej prawdy zrozumieć, żyje jeszcze sama za krótko i choć od dziecka widzi nędzę i ból, przez jakie podobne jej istoty przechodzą, wobec...204nym, a nawet e odnonik taki jest denotowany w kadym jzyku przez jeden lub wicej leksemw (cho w pewnych wypadkach moe tylko na najoglniejszym poziomie...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.


ne
Wprowadzenie zapisu założeń.
Ćw. 4, 5 – zadania wpisu odpowiedzi.
18.
Zapisywa-
Nazwa wy-
Przypomnienie nazw podstawowych

nie i czyta-
rażenia al-
działań, wyrażenia przeciwnego, ilo-
nie wyra-
gebraiczne-
czynu wyrażenia przez liczbę −1.

żeń alge-
go
Ćw. 1 – zadanie jednokrotnego wybo-
braicznych
ru odpowiedzi w postaci tabel.



Czytanie
Przykład wprowadzający – tekst czy-
nagranie
wyrażeń
tany przez lektora.
algebraicz-
nych
Zapisywanie
Ćw. 2 – zadanie na dobieranie w pary.

wyrażeń
Ćw. 3 – zadnie na ustalenie właściwej
algebraicz-
kolejności.
nych
Ćw. 4 – zadanie wyboru odpowiedzi.
Dwa sposoby zapisu ilorazu dwóch
wyrażeń.


Zapisywanie
Przykład wprowadzający zapis liczby

treści zadań
wielocyfrowej.
za pomocą
Symboliczny zapis danej liczby natu-
wyrażeń
ralnej o określonej cesze, np. parzy-
algebraicz-
stej, podzielnej przez 5.
nych
Ćw. 5 – zadanie „z luką”.
19.
Jedno-
Jednomiany
Określenie jednomianu.


miany
Przykłady jednomianów i wyrażeń nie
A
będących jednomianami.

Ćw. 1 – zadanie wielokrotnego wyboru
odpowiedzi.
NAUCZANI
TREŚCI

30


Porządko-
Określenie czynności związanych z
nagranie


wanie jed-
porządkowaniem jednomianów.
nomianów.
Określenie współczynnika jednomianu
Współczyn-
– tekst czytany przez lektora.
nik jedno-
Ustalanie znaku jednomianu.
mianu
Ćw. 2, 3 – zadanie wpisu wyniku.
Jednomiany
Określenie jednomianów podobnych –
nagranie
podobne
tekst czytane przez lektora.
Przykład wprowadzający.
Ćw. 4 – zadanie wielokrotnego wyboru
II
odpowiedzi.
Jednomiany
Określenie jednomianów przeciwnych
nagranie
przeciwne
– tekst czytany przez lektora.
Ćw. 5 – zadanie „z luką”.

Mnożenie
Przykład wprowadzający mnożenie

jednomia-
jednomianów i jego porządkowanie.
nów
Określenie iloczynu jednomianów jako
jednomianu.
Ćw. 6 – zadanie wpisu wyniku.
Dzielenie
Przykłady wprowadzające dzielenie
nagranie
jednomia-
jednomianów – tekst czytany przez
nów
lektora.

Wprowadzenie założeń przy ilorazie
nagranie
jednomianów.
Przykład ilorazu jednomianów nie bę-
dącego jednomianem.
Ćw. 7 – zadanie „z luką”.
20.
Suma alge-
Suma alge-
Przykład wprowadzający – tekst czy-
nagranie
braiczna.
braiczna
tany przez lektora.
Redukcja
Określenie sumy algebraicznej.

wyrazów
Pojęcie wielomianu.
podobnych
Ćw. 1 – zadanie wpisu wyniku.

Ćw. 2 – zadanie „z luką”.
Ćw. 3 – zadanie wielokrotnego wyboru
odpowiedzi.
A
NAUCZANI

TREŚCI
31





Redukcja
Przykład wprowadzający – tekst czy-
nagranie


wyrazów
tany przez lektora; animacja.
animacja
podobnych
Określenie redukcji wyrazów podob-
nych.
Przykład wprowadzający sposób zapi-
su dodawania jednomianów podob-
nych w najprostszej postaci.
Współczynnik sumy jednomianów po-
dobnych.
Ćw. 4, 5 – zadanie wpisu odpowiedzi.
II
Ćw. 6 – zadanie „z luką”.
Ćw. 7 – zadanie „z luką” z wyborem
odpowiedzi.

Przykład czytany przez lektora o wyłą-
nagranie
czaniu sumy algebraicznej przed na-
animacja
wias – animacja.
21.
Dodawanie Dodawanie
Przykład wprowadzający – tekst czy-
nagranie
i odejmo-
sum alge-
tany przez lektora.

wanie sum
braicznych
Określenie sposobu dodawania sum

algebraicz-
algebraicznych.
nych
Opuszczanie nawiasów w sumie alge-
braicznej.
Symboliczny zapis liczby, która przy-
dzieleniu przez inną liczbę daje resztę.


Ćw. 1 – zadanie „z luką”.

Ćw. 2 – zadanie „krok po kroku” (wy-
pełnianie tabelki).

Odejmowa-
Przykłady wprowadzające – tekst czy-
nagranie
nie sum
tany przez lektora.
algebraicz-
Określenie sposobu wykonania odej-
nych
mowania sum.
Skrócony zapis odejmowania sum
algebraicznych.
Ćw. 3 – zadanie „z luką”.
Ćw. 4 – zadanie wpisu odpowiedzi.
Ćw. 5 – zadanie wyboru odpowiedzi.
22.
Mnożenie
Mnożenie
Przykład wprowadzający: metoda gra-
animacja
A
sum alge-
sum alge-
ficzna i algebraiczna – animacja.
braicznych
braicznych
Określenie mnożenia sum algebraicz-

przez jed-
przez jed-
nych przez jednomian.
nomian
nomian
Przykład wprowadzający działanie.
Ćw. 1, 2 – zadania „z luką”.
Ćw. 3 – zadanie wyboru wyniku.