Strona startowa Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.W swoim klasycznym studium4 Berle i Means podkrelali, e to daleko posunite rozproszenie wasnoci kapitau akcyjnego doprowadzio do rozdziau wasnoci i kontroli...zaszczyty, którymi go obsypał, a których na pewno by — jak mówił — nie dostąpił, gdyby swoim szczerym oddaniem nie zasłużył na nie...Co wieczór podczas wyznaczania zadań na następny dzień Hiroko dzięki swoim magicznym sztuczkom zbierała liczną ekipę, więc farma szybko się rozrastała:...Stanowisko wszystkich fizyków, których poglądy omówiliśmy powyżej, najlepiej można scharakteryzo­wać powołując się na dyskusję, która w swoim...Więc sarenka zaczęła opowiadać o sobie:— Mieszkałam sobie spokojnie w wielkim lesie z tamtej strony...Stała przed swoim roboczym terminalem, gryząc jabłko i przysłuchując się, jak program czyta czwarty rozdział jej książki o Thomasie Painie...Czerwony dom opowiadał o burzliwym życiu tajemniczego osobnika, który obrabowywał sklepy z zabawkami i muzea, a skradzionym lalkom i marionetkom wydłubywał oczy,...* * *Pierre, Wszystkowidząca Donna oraz Su Ang opowiadają Amber o tym, czego się dowiedzieli o bazarze – tak nazywają przestrzeń, określaną przez ducha...Nie chcę już mówić o tym, co działo się w Joppe w ciągu dni i nocy plądrowania, bo gdy o tym opowiadam, serce zamienia mi się w piersi w kamień i ręce mi drętwieją z...Doktor siedział w swoim pokoju, pogrążony w rozmyślaniach nad wykonaniem zadania, które mu zleciła organizacja...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.

Jedną z przyczyn stresu jest niezado-
wolenie z pracy, a więc jeśli stwierdzisz, że telemarketing to nie jest
to, co chcesz robić, po prostu wyeliminuj stres i nie pchaj się w to.
Znajdź inną pasję. A może ją już masz, tylko nie wiesz, jak ją wyko-
rzystać, aby również na tym zarobić?
Negocjacje — w sprzedaży bardzo często punktem spornym jest
wynegocjowanie ceny. Ty chcesz sprzedać produkt lub usługę za jak
najwyższą cenę, Twój klient chce kupić za jak najniższą. Do
osiągnięcia porozumienia „wygrany – wygrany” potrzebne jest za-
spokojenie potrzeb obu stron. Dlatego bardzo ważne jest posiadanie
przynajmniej podstawowych umiejętności negocjacyjnych. Do takich
podstawowych umiejętności można zaliczyć:
● umiejętność zebrania informacji, które pomogą Ci rozwiać wątpli-
wości potencjalnego klienta;
● umiejętność rozumienia negocjowanych kwestii;
● umiejętność rozpoznania potrzeb klienta;
● umiejętność słuchania drugiej strony i przyjęcia choć na chwilę jej
punktu widzenia;
● umiejętność znajdowania mocnych argumentów;
● umiejętność skupiania się na jednym problemie — jeżeli skupisz
się na wielu na raz, zdecydowanie się pogubisz i tylko na tym stra-
cisz.
Dobra organizacja — w pracy telemarketera będziesz zajmować się
dziesiątkami, a nawet setkami klientów dziennie. Umiejętność do-
brej organizacji pomoże Ci nie pogubić się w dokumentach, jakie
będziesz prowadzić osobno dla każdego klienta. Dobrze by było, abyś
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Magdalena Myczko
ZAWÓD — TELEMARKETER — Magdalena Myczko
● str. 36
Rozwijanie umiejętności
miał CRM, czyli program komputerowy do zarządzania relacjami
z klientami. Już w tej chwili podpowiem Ci, że Moduł CRM wraz
z tworzeniem ankiet telemarketingowych do badania rynku jest
najlepszym rozwiązaniem. Zapytaj o to najlepszych informatyków na
Podkarpaciu: www.galsoft.pl
Oczywiście oprócz doskonałego CRM-a powinieneś mieć własną do-
kumentację zrobioną np. w Excelu lub w zwykłej tabelce. Może to
wyglądać następująco:
Lp Nazwa firmy Nazwisko Stanowisko Numer telefonu Numer fax
Adres
E-mail
Uwagi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Magdalena Myczko
ZAWÓD — TELEMARKETER — Magdalena Myczko
● str. 37
Rozwijanie umiejętności
Tutaj wypisz te rzeczy, które przychodzą Ci do głowy — co możesz
jeszcze zanotować podczas rozmowy z potencjalnym klientem:
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................
................................................................................................................