Strona startowa Ludzie pragnÄ… czasami siÄ™ rozstawać, żeby móc tÄ™sknić, czekać i cieszyć siÄ™ z powrotem.¬---------------{t_lucretius_carus} Lukrecjusz{t_lucretius_carus_desc}Wiedza o naturze i jej aspektach, jak równie| swoboda w poezji, czyni z tego przedstawiciela epikureizmu miBego towarzysza dla my[lcego czBowieka¬****************************************************************************************¬****************************************************************************************¬*¬***** Changes made after 01/03/2004 5:11:34 PM¬*¬****************************************************************************************¬****************************************************************************************¬****************************************************************************************¬****************************************************************************************¬*¬***** Changes made after 21/04/2004 9:00:00 AM¬*¬****************************************************************************************¬****************************************************************************************{actor_effects_desc}WpBywy +1{aged_retainer_effects_desc}Zarzdzanie +1, +1 do osobistego bezpieczeDstwa (zwiksza szanse odkrycia i zapobiegnicia próbie zabójstwa){agriculturalist_effects_desc}+1 do produkcji rolniczej{animal_trader_effects_desc}WpBywy +1{architect_effects_desc}10% zni|ki do kosztów budowy, -1 do ndzy (zwiksza porzdek publiczny i wzrost populacji){armourer_effects_desc}+1 do morale dla wszystkich |oBnierzy na polu bitwy{artist_effects_desc}WpBywy +1, 10% zni|ki do kosztów Bapówki{astrologer_effects_desc}Dowodzenie +1, Zarzdzanie -1¬---------------{barbarian_slave} BarbarzyDski niewolnik{barbarian_slave_desc}"Drobna pamitka z podró|y za granicNauczyciel-wychowawca - podmiot wychowaniaKim jest? Kim być może? Kim być powinien nauczyciel-wychowawca jako podmiot wychowania i jednoczeÅ›nie...Je¿eli ma³¿onkowie nie maj¹ obywatelstwa tego samego pañstwa i nie maj¹ miejsca zamieszkania w tym samym pañstwie, to wówczas wed³ug niektórych umów w³aœciwe s¹ s¹dy obu...— A wiÄ™c pan Jowett od miesiÄ…ca nie wyjeżdżaÅ‚? Czy pani jest tego pewna?— Czy jestem pewna? Chyba...– A tutejsiÅ›cie? – Nie – odpowiedziaÅ‚ na migi starzec – ZaÅ› może z Mazowsza? – Tak...Tego samego wieczora wÄ™drowny rÄ™kopis SzaleÅ„stwa Almayera zostaÅ‚ wypakowany i poÅ‚ożony bez ostentacji na biurku w moim pokoju, w goÅ›cinnym pokoju, który —...— Nie zniosÄ™ tego dÅ‚użej! — zawoÅ‚aÅ‚ cofajÄ…c siÄ™, przewrócona zaÅ› lampa zamigotaÅ‚a, spadÅ‚a na brzeg lady sklepowej, odskoczyÅ‚a, rozbiÅ‚a...„WidzÄ™, iż osiÄ…gniÄ™to naukowy konsensus w sprawie tego, że jest jakieÅ› globalne ocieplenie, poza tym wiÄ™kszość naukowców uważa, iż emisje wytworzonego...124Odpowiadam wreszcie na drugie pytanie: JakÄ… korzyśćma z tego zÅ‚y duch? Nie ma żadnej korzyÅ›ci, on kieruje siÄ™ tylko czystÄ… perfidiÄ…...Dzem - List do m (pf)* * * * * * * *D¿em - List do M* * * * * * * *Mamo, pisze do ciebie wiersz,Moze ostatni, na pewno pierwszy...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.


5. Uważasz, że wszystko, co rekomendowane jest nachalne i działa wręcz odwrotnie niszcząc Twoją reputację profesjonalisty.
Ci sami ludzie zastanawiają się jednak jednocześnie nad tym, że przy całym swoim
"profesjonalizmie" nie zarabiają grosza. Prawda jest taka, że jest to nagminny pogląd amatorów marketingu, a wiec ludzi, którzy o zasadach marketingu nie mają najmniejszego pojęcia !
Zakłopotanie jest tutaj słowem kluczowym. Większość ludzi czuje się niewygodnie, gdy muszą coś sprzedawać. Stempel sprzedawcy jest odbierany przez nich jako moralne obciążenie i dlatego też starają się "robić interesy", czy też marzą o nich próbując to robić bez używania jakichkolwiek metod perswazji czy nacisku.
Słyszę to nazbyt często:
Co? Oferty czasowo ograniczone? Posługiwanie się żargonem marketingu?
Wywieranie presji na klienta ? Czy ktokolwiek w takie chwyty wierzy ?
Drodzy amatorzy wszystko w życiu opiera się na sztuce argumentacji i przekonywania, to po prostu sztuka marketingu !
Szeregi wyznawców wszelkich religii były by puste gdyby odpowiedzialni za ich szerzenie kapłani nie znali psychologii oraz metod argumentacji i przekonywania o "jedynej"
słuszności danej religii.
Partie polityczne w podobny sposób były by bez członków a większość producentów sama by konsumowała swoje produkty !
Nawet dobry nauczyciel nie był by w stanie przekazać posiadanej wiedzy swoim uczniom, jeśli by nie znał połączonych technik argumentacji i nacisku !
Są to bez wątpienie różne szkoły, lecz podstawy logiki są dokładnie te same !
Jest to zadziwiające, że pomimo wszystko aż tak wielu ludzi nie wierzy w to, że marketing działa.
Drodzy sceptycy, wierzyć lub nie można w Mikołaja czy krasnoludki.
Marketing natomiast to dziedzina nauki gdzie całe generacje specjalistów wydały łącznie niezliczone miliardy dolarów na gruntowne badania i analizy rynku i wierzcie mi w tej branży niema miejsca na założenia, czy przypuszczenia gdyż brak pewności metod nazbyt wiele kosztuje !
Oferty ograniczone czasowo działają jak magia, podobnie jak czasowniki w formie rozkazującej:
Kup teraz, zadzwoń, nie zwlekaj itd..
14
www.obywatel.com <−−− Marketing w Internecie Dając ludziom powody i impulsy, aby działali TERAZ, kupują TERAZ !
Nikt Cię nie namawia abyś się zachowywał nieuczciwie, czy też kłamał.
Oferowany produkt musi być zawsze więcej warty niż za niego żądasz Oferta musi być wiarygodna i przekonywująca.
Popatrzmy na Boże Narodzenie jako przykład.
Miliony ludzi na całym świecie zaczyna na kilka tygodni przed świętami wręcz szaleć kupując prezenty. Płacą za wszystko znacznie więcej niż by zapłacili kilka dni po świętach.
Dlaczego ?
Dlatego że istnieje tu pewien ograniczony termin ważności tych zakupów.
Termin, który my sami sobie ustanowiliśmy na zasadzie pewnych przyjętych tradycji i norm.
Co jest różnicą ? Że święta są wiarygodne ?
Dobrze wiec stwórz wiec własne wiarygodne okazje, lub dobrze wykorzystaj istniejące oferując limit czasowy, czy też ilościowy.
A jeśli byś zauważył jakieś negatywne reakcje ze strony tych, których oburza komercjalizacja sieci, to nie zwracaj na to uwagi. Komercjalizacja sieci następuje tak szybko, że jej przeciwnicy wymrą wkrótce jak dinozaury, gdyż proces ten jest nieodwracalny.
Badania wykazują, że tak w rzeczywistości to u ponad 94% negatywnie nastawionych do wszystkich krzykliwych ofert specjalnych, powodem wrogości nie jest sam fakt, że to aż tak negatywne, czy też "podstępnie" agresywne.
Powód tkwi w podświadomości, a jest to zwykła ludzka prymitywna zawiść, coś w stylu "
Ja taki inteligentny i delikatny nie mam grosza przy duszy a tacy nachalni prymitywni gnoje kasujÄ…...."
Dlatego moją radą jest, nie zawracaj sobie głowy ludźmi takiego pokroju.
Koncentruj się na pozostałych 99% potencjalnych klientów, a w szczególności na tłustych 80% rynku, gdyż ci potrafią docenić to, co robisz.
Malkontenci w najgorszym przypadku nauczą się ignorować część widzianych ofert, przechodząc obok nich bez jakiejkolwiek reakcji, gdyż to jest normalną reakcją w internecie.
Musisz pamiętać, że jako przedsiębiorca zajmujący się marketingiem w internecie jest Twoim obowiązkiem bezustanne eksponowanie tych samych reklam i prezentacji, gdyż bardzo często zwracają na siebie uwagę zainteresowanego dopiero po skonfrontowaniu go z danym przekazem nawet kilkanaście razy.
Na zakończenie mogę tylko dodać, że ja sam nigdy nie kupuję w internecie produktu, który nie jest umiejętnie reklamowany, gdzie wszystkie jego zalety są wyliczone.
Gdzie mówi mi się, jakie korzyści odniosę kupując dany produkt i gdzie umiejętną techniką prezentacji ktoś mnie potrafi podekscytować wizją korzyści, jakie mi jego kupno przyniesie.
Zasada jest prosta, jeśli ten, kto próbuje sprzedać swój produkt nie potrafi być podekscytowany tym, co ma do zaoferowania to, dlaczego ja mam być podekscytowany ?
8. Syndrom 6−ciu miesięcy
Nazywam to "syndromem sześciu miesięcy później", gdyż prawie wszyscy z nas doświadczają tego w pierwszych sześciu miesiącach od chwili zainstalowania swoich stron 15
www.obywatel.com <−−− Marketing w Internecie domowych.
Tworzy się interesujące strony domowe i prowadzi ich promocję. Tłumy ludzi zaczynają je odwiedzać, lecz nie przynoszą większej korzyści, po prostu nie sprzedają nic !
Poniżej podaje kilka rad, co należy zrobić, aby strony domowe zaczęły przynosić zyski, aby zaczęły sprzedawać !
Ile razy zdążyło Ci się odwiedzić czyjeś strony domowe, które wyglądały obiecująco, lecz trudno Ci było odkryć, czym się naprawdę zajmują, − co sprzedają !