Strona startowa Ludzie pragnÄ… czasami siÄ™ rozstawać, żeby móc tÄ™sknić, czekać i cieszyć siÄ™ z powrotem.Rola pokrewieñstwa zdaje siê zreszt¹ znacznie wiêksza przy aktach pomocy typu wybór miêdzy ¿yciem a œmierci¹, ni¿ wybór komu wyrz¹dziæ drobn¹ przys³ugê...Nie! Nie chcÄ™!PrzetoczyÅ‚ siÄ™ w nim krzyk zrodzony z czarnej gÅ‚Ä™bi ciszy, w której pogrążona byÅ‚a tak znaczna część umysÅ‚u Gaynesa - krzyk rozdarÅ‚...Okres seksualnej receptywnoÅ›ci u samic innych prymatów jest znacznie bardziej ograniczony i w ciÄ…gu każdego cyklu miesiÄ™cznego trwa zaledwie okoÅ‚o tygodnia...„Vitalogy" - krótkim, paranoicznym „Pry, To" - Eddie Vedder przedstawia teksto znacznie bardziej osobistej wymowie, o ile tekstem mo¿na nazwaæ skandowanes³owo...jeÅ›li nie usuniemy jego otoczki (ramki) bÄ™dÄ…cej rezultatem wstawienia tego elementu w odsyÅ‚acz (znacznik <a>) albo po prostu stanowiÄ…cej część...58 pobudzenie ukÅ‚adu nerwowego wzmagajÄ… znacznych wniosków w tym zakresie konieczjednoczeÅ›nie aktywność gruczołów dokrew-ne sÄ… dalsze, dobrze...SpojrzaÅ‚a na niego, aby upewnić siÄ™, czy nie przeszkadza w niczym i odezwaÅ‚a siÄ™:- Mój panie, to znacznie lepsze niż wspinaczka po Drzewie i pÅ‚ywanie na...Mityczny Atlas – wedÅ‚ug mitologii greckiej Zeus skazaÅ‚ Atlasa – (tytana, boga) za udziaÅ‚ w walkach bogów o panowanie nad Å›wiatem na...- Przygotowanie lÄ…dowania na obcej planecie jest problemem znacznie trudniejszym, niż siÄ™ wydaje - zauważyÅ‚ Ted z uznaniem...Gdyby Boemund otrzyma³ list patriarchy, losy jego u³o¿y³yby siê znacznie pomyœlniej...
 

Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się z powrotem.

................................................................. 119
Montaż z udziałem narzędzi In Point i Out Point ................................................................. 120
Przycinanie klipu w oknie Clip ................................................................................................ 120
Montaż w oknie Monitor......................................................................................................... 122
Umieszczanie klipów na listwie czasowej za pomocą okna Monitor ...................................... 124
Podsumowanie....................................................................................................................... 125
- *./% &
Rola dźwięku w filmie wideo .................................................................................................. 127
Odtwarzanie klipu dźwiękowego ............................................................................................. 128
Regulacja poziomu głośności dźwięku...................................................................................... 130
Regulacja poziomu głośności za pomocą polecenia Audio Gain............................................ 130
Regulacja poziomu głośności za pomocą linii głośności dźwięku .......................................... 131
Balans głośności dźwięku........................................................................................................ 135
Panorama dźwięku............................................................................................................ 135
Balans dźwięku stereo ....................................................................................................... 136
Narzędzie Cross Fade ............................................................................................................. 137
Obróbka dźwięku w oknie Audio Mixer ................................................................................... 139
Automatyzacja.................................................................................................................. 140
Opcja Mute oraz opcja Solo............................................................................................... 141
Balans.............................................................................................................................. 141
Głośność .......................................................................................................................... 141
Odtwarzanie ..................................................................................................................... 141
Opcje okna Audio Mixer ................................................................................................... 141
Zapisywanie zmian za pomocÄ… okna Audio Mixer ............................................................... 142
Efekty dźwiękowe .................................................................................................................. 143
Paleta Audio..................................................................................................................... 143
Stosowanie efektów dźwiękowych ..................................................................................... 144
Stosowanie efektów dźwiękowych zmiennych w czasie........................................................ 145
Przegląd efektów dźwiękowych ......................................................................................... 146
Filtry TC Works..................................................................................................................... 153
Eksport plików dźwiękowych .................................................................................................. 154
Podsumowanie....................................................................................................................... 156
& 0$1 &
Rzut oka na paletÄ™ Transitions ................................................................................................. 157
Korzystanie z menu palety Transitions................................................................................ 157
Edycja A/B oraz edycja jednościeżkowa ............................................................................. 159
Tworzenie przejść z wykorzystaniem ścieżek A/B ............................................................... 159
Korzystanie z przejść w trybie edycji jednościeżkowej ......................................................... 162
Edycja ustawień efektu przejścia ........................................................................................ 166
Tworzenie domyślnego efektu przejścia.................................................................................... 167
Stosowanie domyślnego efektu przejścia .................................................................................. 167
Zastępowanie i usuwanie efektów przejść................................................................................. 168
Przegląd efektów przejść......................................................................................................... 168
Przejścia z grupy 3D Motion.............................................................................................. 168
Przejścia z grupy Dissolve ................................................................................................. 171
Przejścia z grupy Iris......................................................................................................... 172
Przejścia z grupy Map....................................................................................................... 173
!"
Przejścia z grupy Page Peel ............................................................................................... 174
Przejścia z grupy QuickTime ............................................................................................. 175